Nail Art Swirled

Freehand nail art, over deze poging ben ik erg tevreden. Eerder was het resultaat niet geweldig door de kleurkeuze. Nu vind ik de kleuren erg leuk bij elkaar passen en de patroontjes die ik gemaakt heb, vind ik ook erg geslaagd.
Het doet mij een beetje denken aan het maken van een suikerspin, als de suiker in de rondte spint en zich webben vormen van roze draden. Met je stokje draai je in de rondte en zie je het suiker om je stokje winden. De kleuren zijn misschien niet suikerspin, maar snap je de inspiratie?

Met de glitter kant van mijn DUO Revlon lak (Moonstruck) en met KOH Metallic Violet werd deze nail art gemaakt. De basis is slechts twee laagjes van Metallic Violet.

Een klodder Moonstruck liet ik op een papiertje vallen en met een dun maar lang nail art penseeltje gedipt in de lak begon ik swirls te maken op mijn nagel. Gewoon her en der; niet doordacht of zo, gewoon doen. In de overgebleven lege ruimtes zette ik nog een stipje en zo deed ik al mijn nagels. Een laagje Seche Vite topcoat en klaar was mijn manicure.


Omdat ik op het moment dat je dit leest lekker in het buitenland ben, moest ik vooruit werken. Ik deed per dag wel 5 manicures dus elke creatie moest er weer af. Maar deze, deze heb ik mooi 3 dagen laten zitten. Ik vond hem zo gaaf! Helaas dus iets minder vooruit gewerkt want mijn nagels waren “bezet”. Ik ga dus lekker op vakantie door met bloggen.

Groetjes!

4 thoughts on “Nail Art Swirled

Reageren

