Rimmel Pure Silver

Een basis zilveren kleur mag natuurlijk niet ontbreken in mijn collectie. Mijn eerste echte foil zilveren kleur is deze van Rimmel. Ik vond deze in bakken bij de Big Bazar. Je moet soms hard werken (graaien in de bakken) maar dan kun je ook echte beauties vinden.

Deze kleur is een echte foil lak, het lijkt alsof je folie over je nagels heen heeft. Her en der zitten ook glitter verstopt, maar die zo klein dat je het niet echt een glitter lak kunt noemen. Zo’n folie/parelmoer lak heeft de eigenschap streperig te lakken, lak dus in vloeiende rechte bewegingen.
De lak dekt enorm goed, ik draag voor perfectie 2 laagjes; maar met één zou Pure Silver goed weg kunnen komen.


De nagellak is perfect als basis voor een nail art of een glitter lak als topcoat voor een feestelijke look. Natuurlijk kun je de lak ook zo dragen, geen probleem.

Ik betaalde geloof ik €2,99 voor deze lak bij de Big Bazar.

4 thoughts on “Rimmel Pure Silver

Reageren

