Nail Art Blue Sponge

Een simpele blauwe nail art, makkelijk te maken maar met een mooi resultaat. Het enige wat je nodig hebt is twee kleuren nagellak en een sponsje.

Wat ik zelf zo leuk vind aan deze nail art is de verloop van donker naar licht, zonder harde overgang, Zomers, fris; dat kan best bij deze na zomer toch?

Wat ik heb gebruikt:

  1. basecoat
  2. 2 laagjes L’Oreal 206
  3. make-up sponsje
  4. Catrice No Snow Patrol
  5. topcoat


Op het sponsje deed ik wat No Snow Patrol nagellak en begon op de tip van mijn nagel te deppen/stempelen. Richting mijn nagelriem ging ik steeds zachter deppen waardoor er minder kleur af komt, zo krijg je een mooi verloop.
Herhaal dit totdat je het resultaat hebt bereikt wat je wilt.

Natuurlijk kun je met deze nail art veel variëren. Kies andere kleuren of meerdere lakjes.

Catrice No Snow Patrol gebruikte ik al eerder bij een nail art en blijft een mooie kleur om te combineren.


Voor een swatch van de L’oreal lak klik hier.

3 thoughts on “Nail Art Blue Sponge

Reageren

