Discussie Dinsdag

Een beetje discussie zo op zijn tijd kan erg leuk zijn. Ik zou het leuk vinden als je even de tijd neemt om te reageren, zo weten wij JOUW mening en kunnen we lekker discussiëren.

Nagels lakken in het openbaar, kan dit of niet? Bijvoorbeeld in de trein, in een lunchroom of als er familie op bezoek is.

Ikzelf vind dat teennagels iets is wat je in de privacy van je eigen huis doet, eventueel in het bijzijn van je partner. Openbaar vind ik dit niet echt kunnen, zowel het terug duwen van velletjes als het lakken van de teennagels.
Vingernagels lakken in een trein of bus vind ik ook niet fijn, de geur kan voor mensen die overgevoelige zintuigen hebben erg storend zijn. In noodgevallen vind ik een lunchroom nog wel kunnen, maar dan niet heel uitgebreid een manicure. 
Nagellak remover vind ik overal een no-go. De geur is zo indringend, nee; dit doe ik liever geen vreemde aan.

Mocht je toch tijdsnood hebben, ga dan voor nagelstickers. Deze hebben geen geur en kun je heel makkelijk aanbrengen in bijvoorbeeld de trein.

Bron foto.

3 thoughts on “Discussie Dinsdag

  1. ik zou het nooit doen van wegen de geur inderdaad, niet iedereen kan tegen die geur. Daarnaast zal het bij mij toch alle kanten opgaan vanwege het geschommel van de trein haha

  2. buiten huis lak ik in elk geval niet tenzij ik bij een vriendinnetje aan t lakken ben en dan is t dus ook geoorloofd om in het bijzijn van anderen te lakken. Maar anders zal ik dit niet snel doen.

Reageren

