Klean Color Coffee Addict

Oh, ik heb dé perfecte herfstkleur voor jullie! Koffiebruin, met een metallic glans. Deze nagellak kleur bracht mijn zus voor mij mee uit het zonnige Sint-Maarten. Maar gelukkig voor jullie, hij is ook gewoon in Nederland te koop.
Klik vooral even verder voor de mooie natuur swatch foto’s, live uit de achtertuin van schoonmoeders.

Zo’n groene achtergrond fotograveerd toch veel mooier dan vanaf mijn balkonnetje in Nederland? Op een druilerige dag liep ik met met vers gelakte nagels de tuin in van mijn tijdelijke verblijf bij schoonfamilie. De tuin begint al helemaal te veranderen van kleur en de laatste fruit en groentes hangen aan de struiken. Ik heb al mooie Kiwi’s zien hangen; die moeten zeker een keer op foto.

Nu koos ik voor “onkruid” door de mooie kleur.

Coffee Addict is een ONWIJS mooie kleur van bruin met mini shimmers. Hij dekt als en malle maar omdat ik altijd van über dekkend houd, lakte ik mijn nagels toch met twee laagjes.
Een topcoat was niet nodig.


Je kunt deze lak zelf bestellen bij onder andere Pretty Polish voor €3,50

3 thoughts on “Klean Color Coffee Addict

  1. Ook vandaag ziet het er weer heel mooi uit. En de tuin van schoonmoeder is wel mooi groen, maar dat zijn de meeste tuinen. Uitdaging: een lak die geïnspireerd is op het uitzicht van de tuin en het uitzicht wil ik dan ook op één van de foto’s zien. Succes!

Reageren

