O.P.I Can’t find my Czechbook?

O.P.I is in mijn ogen één van de beste nagellak merken, kwalitatief gezien. Maar prijs technisch vind ik de lakken aan de dure kant.
Mijn zus was op Sint Maarten en daar kon ze O.P.I lakken scoren voor maar $8,99. Ik vroeg of ze een mooie kleur voor mij mee wilde brengen en ze kwam met twee beauties thuis, één daarvan is uit de Central Europe collectie en is Can’t Find my Czechbook (als in, Czech-Tsjechië)

Deze prachtige lak is zoals een lak moet zijn, klasiek met een mooie glans. De kleur is prachtig zacht blauw wat naar aqua neigt. De kleur is lekker dekkend en heb ik gelakt in twee laagjes.

Ik vind het een onwijs mooie kleur, een echte aanrader.


O.P.I is verkrijgbaar bij verschillende parfumerieën, nagelsalon’s en speciaal zaken.

4 thoughts on “O.P.I Can’t find my Czechbook?

Reageren

