Nail Art Raw

Oh, ik houd van leger/dieren printjes op mijn nagels! Het is bijna net zo leuk als glitter. Oke, niet waar. Glitter is nog nét iets mooier, haha. Maar leuk, is het zeker. Ik mixte een donker blauwe nagellak met wit en maakte zo zelf licht blauw voor een soort gradiënt in stippen. Met wit omlijnde ik de stippen en creëerde zo een leuke print.

Ik wilde eerst de stippen  omlijnen met zwart maar vond dit niet zo mooi en ging verder met wit. Echter zie ik op de foto, wat in het echt niet zo opviel, dat je het zwart op mijn middelvinger nog ziet zitten. Agh, geen wereld ramp toch?


Op een papiertje deed ik wat druppels donkere blauwe lak en wat wit, met mijn dottingtool mixte ik dit door elkaar en zo maak je heel makkelijk je eigen nagellak kleur.

De hele nail art is gemaakt met mijn dottingtool. Je kunt variëren zoveel als je zelf wilt, in maat en kleuren.

Het geheel werkte ik af met een laagje topcoat voor wat extra glans en om de nail art één geheel te maken.

Mix jij weleens je nagellak om zo een persoonlijke kleur te maken??

2 thoughts on “Nail Art Raw

  1. Leeeuk! & Ja, nu mijn Catrice Luckyin Lilac op is en ik hem nergens meer kan vinden, probeer ik hem zelf maar te maken. 🙂

Reageren

