LA Girl Sand Dune

Van het zonnige Sint Maarten heeft mijn zus in plaats van zonnestralen, nagellak mee genomen. Eerlijk gezegd, maak je mij daar de laatste tijd ook veel gelukkiger mee.
Van L.A Girl, een vrij onbekend merk in NL, kocht zij een ‘Liquid Sand’ lak voor mij. O.P.I noemt noemt Liquid Sand, L.A Girl noemt ze Sand Blast; zandstorm. De kleur is Sand Dune en is roze.

Als je de lak opendraait en aanbrengt lijkt het een gewone lak. Waardoor ik even dacht, wat een oplichterij! Het is een normale lak, niets zand! Maar even geduld en de zandkorrels verschijnen. Best bijzonder vind ik dit. Ik had verwacht dat het echt een structuur zou hebben in het flesje.
Maar ik denk dat dit een groot voordeel is, hierdoor kun je gewoon netjes lakken zoals bij een reguliere lak.

Ik bracht twee laagjes aan over een basecoat en gebruikte geen topcoat.

De finish is semi-mate.


Deze lak kostte $4,99 in Sint-Maarten en heb ik (nog) niet in Nederlandse webshops kunnen vinden. Wel op buitenlandse cosmetica websites en Ebay.

6 thoughts on “LA Girl Sand Dune

Reageren

