Nail Art Fashionista

Voor mijn tijd hier bij schoonfamilie heb ik een beperkt aantal aan nail art tools meegenomen. Ik fabriceerde van een verfkwastje een nail art kwastje door wat haren weg te knippen en met mijn van huis meegenomen dotting tool maakte ik deze freehand nail art.

Ps. hoe mooi zijn die kiwi’s op de achtergrond?


Met Klean Color Fashionista en mijn zelf gemixte lichtgroene nagellak ging ik aan de slag. Basis van twee lakjes Fashionista en op een papiertje mixte ik fel groen met wit om een pastel groene kleur te krijgen. Ik zette streepjes en vervolgens veel stipjes totdat ik dit resultaat had. Een laagje topcoat en klaar.

Heel eerlijk vind ik het resultaat niet zo leuk. Veels te druk en geen eenheid. Maar er zat zoveel werk ik dat ik het zonde vond direct te verwijderen. Smaken verschillend, misschien vind jij het wel heel leuk?!

Hoe vind jij deze nail art?

4 thoughts on “Nail Art Fashionista

Reageren

