shoplog

Ruim twee weken ben ik nu in Turkije en ik kan het natuurlijk niet laten om nagellak te kopen. Ik laat jullie graag mijn buit tot nu toe zien. Want ik kan niet garanderen dat het hier bij blijft, ik ben hier namelijk nog ruim anderhalve week..

Klik verder voor veel foto’s van mooie budget lakken.

Flormar is het merk wat je het meeste tegenkomt. Vaak liggen er bakken vol en moet je graaien voor jou favoriet. Prijzen verschillen per winkel. Ik kost twee lakjes uit de matte collectie voor omgerekend €1,49 per stuk en de andere lak komt uit het standaard assortiment en kocht ik voor €0,56.

M06 en 424 heb ik al gebruikt en zijn hele fijne lakjes! De matte droogt niet mega mat op, maar meer satijn.

Flormar is binnenkort in Nederland verkrijgbaar in hun eigen flagship store aan de Kalverstraat te Amsterdam.

Alix Avien mag dan wel officieel Alex Avien heten, maar voor zover bij mij bekend is het een origineel Turks merk en word het uitsluitend hier verkocht.
Ik ben altijd op zoek naar goed dekkende gele nagellakken. Deze komt zeker in de buurt. Ik heb hem al een keer bij mijn schoonzus in een nailart gebruikt en de kleur is goed gepigmenteerd.
De roze lak is SUPER. Op de laatste foto zie je de kleur het beste, een beetje oud roze met micro (rose) gouden glitters. Dekt hartstikke goed.
De glitterlak is ookal zo geweldig. SAls topcoat over een andere lak, ik heb het al met veel plezier gedragen.

De Alix Avien lakken kocht ik voor €0,75 per stuk bij de lokale drogist.

Deze stonden op mijn wishlist. Ik moest en zou nieuwe lakjes uit de Jolly Jewels lijn kopen van Golden Rose. Golden Rose is een populair merk met in vele winkels een display en zelfstandige winkels in grote steden. Ze verkopen naast nagellak ook andere cosmetica.
Ik heb uit de Jolly Jewels lijn al 2 lakken in Nederland gekocht.
Deze parelstjes heb ik toe kunnen voegen aan mijn collectie.
Één lak kocht ik in Istanbul voor €2,05 en de andere hier in de stad voor €2,43.
Deze lakken kun je ook in Nederland bestellen bij bijvoorbeeld de MissLipgloss shop.

Van het merk Gabrini heb ik volgens mij nog geen lakje ooit geprobeerd. Ik zag een groot schap staan vol met nagellakken van dit merk en ik moest het natuurlijk uitproberen.
Uit de Neon collectie koos ik oranje en blauw. Op dit moment draag ik oranje en ik kan verklappen, ik heb nog nooit zo’n felle oranje nagellak op gehad. Heel erg gaaf!
Maar waar dat multivitamine op slaat wat op de verpakking staat?!?! Geen idee.


Uit de standaard Golden Rose collectie koos ik nog een multicolor glitterlak. Ik heb deze nog niet geprobeerd en ben zeer benieuwd.
Hij koste mij €0,65.

Uit de Golden Rose fantasic collectie koos ik nog een rose gouden paarse kleur. Ik ben alleen teleurgesteld in deze lak. Hij is totaal niet dekkend niet te krijgen, wat ik wel hoopte. Ik moet nog proberen hoe de lak als topcoat is.
Deze lak koste mij ook €0,65

Zo, dit waren mijn aankoopjes tot nu toe. Wat vind je er van?

Welke lak wil je zeker in een artikel voorbij zien komen?

4 thoughts on “shoplog

Reageren

