Nail Art Retro

Ik begin deze post met excuses aan te bieden voor het ontbreken van dagelijkse artikelen op La Moon Nails. Ik ben in Turkije bij mijn zieke schoonmoeder en heb helaas zelf ook een griepje gehad en momenteel een ontstoken verstandskies. Het lukt mij dus niet mooie manicures te maken door alle omstandigheden. Hopelijk kunnen jullie genieten van oude blog posts door de zoekmachine gebruiken en krijg je zo genoeg inspiratie voor je eigen nail art.

Deze nail art maakte ik ’s avond en de foto’s zijn toen ook genomen. Normaal maak ik mijn foto’s altijd buiten in natuur licht en weet ik precies hoe ik de foto moet maken om de kleuren en de kwaliteit zo goed mogelijk over te brengen. Helaas is dat bij deze manicure niet goed gelukt. Gebruik je fantasie zou ik zeggen en kijk met mij mee.

Met Flormar 424 als basis lakte ik de andere helft van mijn nagel met een laagje Klean Color Coffee Addict. Met mijn dotting tool in de hand en de Flormar en Klean Color lak op een papiertje ging ik stippen zetten van groot naar klein om dit resultaat te creëren. Het was gewoon een beetje spelen. Ik had toen ik begon geen precies beeld van wat ik wilde maken.


Een laagje Seche Vite topcoat en klaar. Wat vind jij van deze manicure, eerlijk?

5 thoughts on “Nail Art Retro

Reageren

