Klean Color Fashionista

Deze nagellak kleur past wat mij betreft perfect in de omgeving waar ik mij op dit moment begeef. Ik verblijf in een stad (ja, zo heet het hier officieel sinds een jaar) zo klein en schattig als een dorpje in de bergen. Via vele S bochten omhoogklimmend kom je bij mijn tijdelijke thuis tussen de fruitbomen. Kiwi’s, appels en peren groeien hier in overvloed. Peterselie, pepers, paprika’s, pompoenen en andere gekke groentes en kruiden allemaal binnen handbereik. Het eten is hier heel biologisch en dat doet wat met een mens.


Oke, bij een mens als ik resulteert dat de eerste paar weken in darm klachten, maar het is goed voor je!  Haha.

Even terug één worden met de natuur. Met mijn alles behalve in de natuur voorkomende nagellak dook ik de tuin in voor wat mooie kiekjes bij de struiken en planten.

Deze geweldige kiwi plant groeit naast de voordeur is heeft zoveel vruchten, super fotogeniek.

Ik draag Klean Color’s Fashionista in twee laagjes met basecoat maar zonder topcoat. De kleur is olijf groen en is goed gepigmenteerd. Heel erg mooi alleen te dragen maar ook zeer geschikt voor een (back to earth?!) nail art.


Mooie kleur toch?

2 thoughts on “Klean Color Fashionista

Reageren

