O.P.I In my back pocket

O.P.I My first and my last love.. Al heel veel jaren geleden toen ik gek werd op nagellak kreeg ik wat oude lakken van mijn tante. Schatten die ze mij gaf, enkele O.P.I lakken. Mijn liefde voor nagellak werd met dit cadeau groter en groter. Ik hield toen van O.P.I en dat doe ik nog steeds.

Mijn nieuwste aanwinst is deze oranje beauty.


In my back pocket is een oranje nagellak kleur zonder enige poespas. Geen gekke finish, geen glitters of shimmers. Nee, standaard. Maar zo mooi.
De lak is goed gepigmenteerd en dekt volledig in twee laagjes. De lak droogt zo vol glans op dat een topcoat voor de glans echt niet nodig is. 

De lakken van O.P.I zijn kwaliteit erg fijn en hebben mij nog nooit teleurgesteld. De O.P.I lakken hebben dunne kwastjes waardoor je heel precies kunt werken.
Bij de swatch foto’s heb ik bijvoorbeeld helemaal niet mijn trucje hoeven gebruiken voor net gelakte nagels, het zat er in één keer goed op.

4 thoughts on “O.P.I In my back pocket

Reageren

