Nail Art Neon Ombre

Ik nam gelukkig ook één sponsje mee op reis, want ik wilde erg graag deze nail art maken. Met twee kleuren nagellak een ombre maken waardoor het lijkt of je drie kleuren hebt gebruikt.

Met mijn nieuwe gele en blauwe nagellak ging ik aan de keukentafel aan de slag.

Mijn nagels lakte ik eerst wit omdat ik wilde dat de kleuren echt opvielen.
Op een make-up sponsje deed ik links gele nagellak en rechts blauwe. De blauwe lak bracht ik ook wat over de gele lak aan, waardoor dit groen werd, Dit stempelde ik enkele keren op mijn nagels totdat de kleur fel genoeg was.

Het resultaat is een vrolijke nail art die heel makkelijk te maken is.

Een laagje topcoat maakte het tot écht een geheel.

Ik vind het resultaat erg leuk! Ik ga dit zeker nog met andere kleuren proberen. Rood en geel = oranje. Wit en zwart = grijs. Leuk leuk leuk!

Hier vind je andere nail art’s met een sponsje.
Blue Sponge
Pinky Gradient
Galaxy
Spring Ombre

5 thoughts on “Nail Art Neon Ombre

  1. Deze nailart vind ik heel mooi! Ik zou deze graag een keer uitproberen met paarsige of rozige tinten met zilver of zo. Dat lijkt me ook leuk voor met de feestdagen 🙂

Reageren

