Flormar Matte M06

Matte nagellak, is dat nog hip volgens de mode regeltjes? Volgens mij niet toch? Agh, ik houd er van zo op zijn tijd. Ik vond in een lokale drogisterij de matte Flormar collectie en kon het niet laten er twee mee te nemen.

De kleur die ik koos is volgens mij wel trendy en past helemaal bij de herfst, donker groen.

Foto mét flitser gemaakt

De lak droogt zoals de naam het al verraad, matte op. Leuke naam, maar ik zou ze eerder satin noemen. Geen glans, maar ook niet doods en dof mat. Gewoon mooi.

Ik draag van de lak 2 laagjes, dit was voldoende voor een redelijk dekkend resultaat.
Ik voegde natuurlijk geen topcoat toe, want dan zou de lak weer gaan glimmen.
Ik weet niet of deze lakken online te bestellen zijn in Nederland. Wel weet ik dat Flormar binnenkort een eigen winkel opent op de Kalverstraat in Amsterdam. Laten we hopen dat deze collectie daar ook verkocht gaat worden.

4 thoughts on “Flormar Matte M06

Reageren

