Nail Art Zebra

Deze nail art is misschien door de kleuren niet zo geschikt voor dit seizoen maar heel eerlijk, ik let daar niet zo op. Ik draag gerust zwarte en vampy paarse nagellak in de zomer en neon roze in de zomer.

Houd jij je aan de seizoen’s kleuren als het over nail art en manicures gaat?


Als basis heb ik O.P.I in my Backpocket gebruikt. Ik zette een streep met witte dekkende nagellak en met een nail art kwastje en zwarte nagellak maakte ik de zebra print. Met glitter lak maakte ik de print compleet. Een laagje topcoat en klaar.

Deze nail art heb ik gemaakt na aanleiding van dit filmpje wat ik tegen kwam op YouTube.

3 thoughts on “Nail Art Zebra

Reageren

