Alix Avien 310

Alix Avien, een budget merk uit Turkije, heeft veel mooie lakken. Dit blauwe lakje had ik zien liggen in de winkel en had ik laten liggen bij mijn shopping trip. Echter bleef de lak door mijn gedachte spoken en op de één na laatste dag heb ik hem toch gehaald. Ik hoopte dat het een goed gepigmenteerde blauwe lak zou zijn die niet zo veel de nagels verkleurd als de blauwe lak die laatst bij MakeMeUp DCC kocht.

De lak werkt gemakkelijk, hij is zeker niet te dik. Maar ook niet zo dun dat hij direct naar je nagelriemen gaat lopen.

De lak heeft op één punt zeker gewonnen van de DCC lak, hij verkleurd mijn nagels namelijk een STUK minder. De kleur is wat lichter, meer hemels blauw.

Ik draag twee laagjes op de foto en zoals je kunt zien is hij niet geheel dekken. Een derde laagje had dat wel gedaan maar ik vond het niet storen dus koos ik voor twee laagjes over een basecoat.
De lak is mooi glimmend en heeft dus geen topcoat nodig voor de glans.


Alix Avien is niet in Nederland te koop helaas, maar mocht je het merk tegen komen zoek dan zeker een mooi kleurtje uit.

3 thoughts on “Alix Avien 310

Reageren

