Wet ‘N Wild Caribbean Frost

Wet ’n Wild werd in een grijs verleden ook gewoon in Nederland verkocht, maar op de een of andere manier zijn de inkopers een beetje dom geworden en zijn ze gestopt dit merk in Nederland te voeren.
Gelukkig kunnen wij in Nederland er nog wel aan komen. Soms zie je het in een outlet winkel liggen of staat er een standje op de markt.

Mijn lieve neef en zijn vrouw gingen naar Amerika en brachten enkele nagellakken van dit merk voor mij mee.

Wet ’n Wild is een budget merk met geweldige nagellakken uit verschillende lijnen. Uit de Wild Shine line kreeg ik dit Caribbean Frost lakje.

In het flesje leek de lak een beetje waterig en ik was bang dat de kwaliteit van de lak dan ook niet zo goed zou zijn. De lak is inderdaad een beetje waterig maar dat geeft de lak juist een ongelofelijk mooie finish. De glans is onwijs mooi, alsof het nog nat is.

Ik draag drie laagjes van de lak zonder topcoat.

Ken jij dit merk?

4 thoughts on “Wet ‘N Wild Caribbean Frost

Reageren

