#1 Gele nagellak

Gele nagellak, de laatste tijd heb ik er lichte obsessie mee. Ik ben altijd opzoek naar een dekkende felle gele kleur die goed blijft zitten. Inmiddels heb ik al aardig wat gele lakken verzameld. Vandaag laat ik swatches zien van al mijn gele lakken en geef daarbij kort mijn mening.

Deze Essence lak heb ik al heel lang in mijn verzameling zitten. Eerlijk gezegd denk ik ook niet meer dat deze in het vaste assortiment zit.
Essence 95 Wanna be your sunshine zie je op bovenstaande foto in één laagje gelakt.
De lak is niet mega gepigmenteerd en heeft zeker een twee laagje nodig om dekkend te zijn.


Deze gele nagellak zat in een setje die ik bij de Big Bazar kocht en liet ik al eerder zien. Op de swatch zie je één laagje. Deze kleur is feller van de Essence lak en heeft als pluspunt dat hij lekker naar raketijsjes ruikt!

Deze Golden Rose lak komt uit Turkije en is van alle lakken de minst gepigmenteerde en de lichtste gele kleur. Hij lakt fijn maar heeft zeker 3 laagjes nodig om dekkend te zijn.

Dit was het lakje waar mijn obsessie mee begon. Deze lak heb ik al ZO vaak gedragen. Het is een fellere gele kleur die veel pigment bevat. Op de foto zie je één laagje.

Mijn nieuwste gele lak, deze zag je al twee keer voorbij komen. Een goed gepigmenteerde gele lak waar niets op aan te merken valt. Behalve mijn lak kunsten, hihi. 
Deze Rimmel lak is iets donkerder en neigt een beetje naar manderijn. Jelly en niet super erg gepigmenteerd. Flesje heeft een fijn breed kwastje.


Deze lak zag je ook al eerder voorbij komen en heeft als enige lak een shimmer in zich zitten. Alle andere lakken zijn creamy. De lak is goed gepigmenteerd en blijft goed zitten.

Één laagje

Twee laagjes.

Van alle lakken is de Flormar lak het donkerst en de Golden Rose lak het lichtste geel. De Alix Avien lak is het meest gepigmenteerd en de Golden Rose en Essence lak het minst.

Mijn favoriet is Alix Avien en Flormar. Mijn minst favoriet de Paris lak, Golden Rose en de Essence lak.

3 thoughts on “#1 Gele nagellak

Reageren

