Favoriete nail arts tot nu toe

Sinds 23 mei blog ik over mijn nagellak passie op La Moon Nails. Op een kleine vakantie na is er elke dag een artikel online gekomen. Veel nagellak heb ik laten zien, nail arts gemaakt en shop tips zijn er gegeven. Maar wat zijn mijn favoriete nail arts tot nu toe?
Kijk mee en klik verder.

Als ik aan andere vraag welke nail art zij het mooiste vinden word vaak deze genoemd, de zee groene marble. Zelf vind ik hem ook ontzettend leuk en de mooiste marble tot nu toe.


Klik hier om de hele post te bekijken.

Mijn persoonlijke favoriet blijft de galaxy nail art. Dit is toch ontzettend gaaf!?
Voor meer afbeeldingen plus een stap voor stap uitleg klik hier.

Puur op afwerkingen en uitwerking vind ik dit de mooiste nail art. Voor het eerst gemaakt en direct geslaagd!
Meer foto’s bekijken?

Misschien wel één van de makkelijkste nail arts, maar zo KOEl!
Voor de gehele blogpost klik je eventjes hier.

Wat is jouw favoriet op La Moon Nails?

2 thoughts on “Favoriete nail arts tot nu toe

Reageren

