Wet n Wild Gold Album

Fergie, je weet wel, die van de Black Eyed Peas. Die super knappe dame, die met dat haar. Stacey Ann Fergusun, dat oude kindersterretje. Vrouw van één van de mooiste mannen ter wereld, Josh Duhamel. Weet je nog niet wie ik bedoel? Die van die mooi nagellak collectie bij Wet n Wild? Ja, dan weet je wel wie ik bedoel hé?

Uit de nagellak collectie die Fergie maakte in samenwerking met het merk Wet ’n Wild heb ik Gold Album. 
Zoals de naam al zegt, een goude nagellak. Geen foil maar een mooie glitter kleur met diepgang. Bij close-up foto’s kun je dat goed zien, er zitten verschillende tinten glitter in.
De glitter is micro waardoor hij wel fijn en dun lakt, maar door de kleuren lijkt de lak extra te glimmen.

De lak werkt enorm fijn en draag ik op de foto met een laagje base en topcoat in twee laagjes. Op mijn ring vinger heb ik enkele nail art stickertjes geplakt.


De nagellak droeg ik 5 dagen en heb ik op de vijfde dag op de foto gezet. Ik heb inmiddels met deze manicure dagelijks de afwas gedaan, schoongemaakt en zelfs een avondje gezaagd, geschuurd, gehamerd en gesoldeerd. Wat heeft hij goed gehouden hé?!

Ik ben erg blij met deze nagellak, kwalitatief is hij erg goed en de kleur is erg mooi. 

Helaas heb ik nog geen webshop in Nederland gevonden waar je de lak aan kunt schaffen. Wel kun je hem gemakkelijk via bijvoorbeeld deze Ebay aanbieder bestellen.

4 thoughts on “Wet n Wild Gold Album

Reageren

