OPI Gold Shatter

Mijn favoriete winkel Big Bazar had een enkele week geleden toch zo’n geniale inkoop gedaan. Echte O.P.I nagellakken, oké helaas geen normale lakken, maar wel de crackle lakken. Agh, ook niets mis mee.
Crackle nagellak is misschien een beetje uit, maar ik vind het nog steeds zo op zijn tijd heel erg leuk. Heel makkelijk te doen, maar het resultaat is alsof je druk met je nail art penseel in de weer geweest bent.

Met als basis Koh Burnished Red ging met mijn gouden O.P.I lak aan de slag. Dit werkt heel makkelijk, zorg dat je basis droog is en breng in één keer een laagje van de crackle lak aan. Deze lak droogt op met schuurtjes waardoor je de basis kleur ziet zitten.
Op mijn pink heb ik een dun laagje aangebracht, op alle andere nagels een dikke laag.

Wat vind jij mooier, een dikkere laag lak of dunner zoals op de pink? Ik denk dat ik de pink mooier vind. Hier zie je meer glitter van de gouden lak.

Ik heb de manicure af gemaakt met een laagje Seche Vite topcoat.


Deze crackle lak heb ik gekocht bij de big bazar. Ze hebben ook andere kleuren, als je het gelukt hebt dat ze nog niet allemaal uitverkocht zijn.

5 thoughts on “OPI Gold Shatter

  1. zal waarschijnlijk van mijn stemming afhangen, de dunne laag voor de rustige dagen en de dikke laag voor de uitbundige dagen.
    de crackle is wel mooi.

Reageren

