Nail Art Black and White

Het leuke aan zelf een blog hebben is het terug kunnen kijken naar oude creaties. Toen ik bezig was met het favorieten artikel kwam ik de nail art tegen die ik voor Miss Lipgloss maakte.
Wat een leuke nail art is dat toch. Ik wilde hem direct weer maken. Maar nu maakte ik hem niet in felle kleuren maar in zwart wit, met zilver.

Maken jullie dezelfde nail art weleens meerdere malen, maar dan in andere kleuren?

De ene helft van mijn nagels lakte ik wit, de andere helft zwart. Met mijn Essence striper die ik ook vorige keer gebruikte maakte ik het midden stuk.

In dit artikel kun je stap voor stap zien hoe ik deze nail art maak. Klik hierrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Als je de nail art van één kant bekijkt is hij wit, de andere kant is hij zwart. Het zilver maakt het één geheel.


Een laagje topcoat er over heen en klaar is keessie. Wat vind jij er van?

4 thoughts on “Nail Art Black and White

Reageren

