#2 zwarte nagellak

Eerder liet ik al mijn gele nagellak zien, dit vond ik zo leuk om te maken. Snuffelen door mijn eigen verzameling nagellak en er kleurtjes uit kiezen. Ik koos nu mijn zwarte nagellak uit en vergeleek ze.

Bij de gele nagellak had je verschillende tinten, maar zwart is zwart. Nu kun je écht goed de kwaliteit vergelijken. Kijk jij mee?


Ik vergeleek mijn zwarte nagellak van Catrice, NYC, Klean Color en Revlon.
Op onderstaand nagellak wiel zie je de nagellak van links naar rechts zoals boven vernoemd.

Elke lak heb ik één keer gelakt, dus één laagje.

Zoals je kunt zien heeft de Catrice lak het minste pigment, je ziet strepen en nog veel van de ondergrond. De Klean Color lak is het meest gepigmenteerd en ziet er in één laagje al zo goed uit dat een tweede laagje eigenlijk niet nodig lijkt.
Hier zie je alle lakken met een tweede laagje. De catrice lak ziet er al beter uit, maar met een derde  laagje zou hij perfect zijn. De KleanColor lak ziet ook hier er het beste uit.

Mocht je dus nog een goede zwarte nagellak nodig hebben, zou ik zeggen skip de Catrice variant maar ga voor Klean Color’s Black.

3 thoughts on “#2 zwarte nagellak

Reageren

