In de herhaling! Glitter “smurf”

In september liet ik jullie een glitterlak zien die mij deed denken aan grote smurf.

Elke keer als ik deze lak draag, krijg ik zoveel complimenten! Ik wilde deze manicure dus zeker niet voor jullie achter houden.

Als basis draag ik O.P.I Can’t Find my Czechbook met daarover de super leuke glitter lak.

Kijk, hier droeg ik de zelfde lak maar met een lichtere basis kleur. Hier vind je het hele artikel.


Deze lak droeg ik al een dag of 3 toen ik de foto’s maakte, zit er goed op toch? Wel heb ik zoals je kunt zien last van een droge huid. Smeren smeren smeren!

6 thoughts on “In de herhaling! Glitter “smurf”

Reageren

