Klean Color Diamond Gold

Ik had laatst zo’n leuke combinatie op mijn nagels maar ik was zo druk in de weer dat ik geen tijd had om goede foto’s te nemen.
Ik wilde de nagellak net gaan verwijderen en besloot toch nog even een enkele foto te nemen.

Op twitter kwam deze manicure ook al voorbij klikkerdeklik klik klik.

Als basis op mijn nagels heb ik Vintage Orange van Koh! Deze lak is niet oranje zoals de naam doet vermoeden, maar nude beige.
De Klean Color lak is een glitter lak die je het beste als topcoat te gebruiken.

De lak is doorzichtig en heeft rosé gouden glitters.


Let op, op de foto droeg ik de lak al minstens 4 dagen inclusief een dagje goudsmeden.

Deze lak kun je HIER bestellen voor slechts €3,50

2 thoughts on “Klean Color Diamond Gold

Reageren

