Dupes? #2

Ik was door mijn verzameling aan het graaien en vond twee nagellak die wel heel erg op elkaar leken. Ik ging aan het lakken en wat bleek? Ze lijken wel kopiën van elkaar!

Op mijn duim, middelvinger en pink draag ik Rimmel’s Fancy Fuchsia en op mijn overige nagels draag ik Sally Hansen 270 Solid Love.

Zie jij verschil?
Als je goed kijkt is de Sally Hansen lak ietsjes lichter van kleur, maar dit zie je eigenlijk alleen op de foto. Ze zijn voor 99% identiek. Creamy roze lak met goede pigmentatie. Het kwastje van Rimmel vind ik persoonlijk wel iets fijner, deze is extra breed en lakt net iets makkelijker.

4 thoughts on “Dupes? #2

Reageren

