Nail Art Pink Fan

De dupe nagellak van gisteren zag er zo goed uit dat ik het zonde vond om er niets mee te doen.

Met mijn fan brush ging ik aan de slag met dit al resultaat.


Ik haalde mijn penseel door een zilveren nagellak en in een vegende beweging lakje ik dit lichtjes over de roze lak. Het resultaat was leuk, maar ik vond het iets te hard. Met een licht roze kleur ging ik met mijn fan brush over het geheel heen en ik was direct tevreden. Diepgang, speels en hoogglans dankzij een laagje topcoat.

Super simpel, maar erg leuk om te doen.

4 thoughts on “Nail Art Pink Fan

Reageren

