Nail Art Pietjes

Oh, wat zien mijn nagelriemen er slecht uit. En op deze foto’s lijkt het nog veel erger dan het is. Ik twijfelde zo hard of ik deze foto’s wel online zou plaatsen. Maar ik vind ze zo schattig, deze pieten nagels!

Ik knutselde wat met zwarte, roze, gouden, blauwe, witte en oranje nagellak en het resultaat zijn deze 5 december-proof nagels. Niet perfect, maar wel heel erg schattig.

Het was zo leuk om te doen, gewoon wat te spelen.

Hopelijk krijg je hier inspiratie uit voor jouw sinterklaas nagels 2013!

4 thoughts on “Nail Art Pietjes

Reageren

