Webshop

Hey lieve lezers,

Vandaag even iets anders dan nagels. Deze blog heet La Moon Nails met een reden. De reden hiervan is mijn bedrijf, La Moon.


Al 10 jaar heb ik een grote hobby, sieraden maken. Sieraden maken is erg leuk om te doen en het voordeel voor mij is dat ik overal kan doen waar ik wil. Achter mijn bureau, languit op de bank of zelfs in bed. Lekker freubellen en het liefst met zoveel mogelijk Swarovski kralen in één sieraad.
Toen ik ander half jaar geleden naar België verhuisde laste ik even een pauze in voor La Moon. Wennen aan mijn nieuwe leven als getrouwde vrouw met de man van mijn dromen. Leuke dingen doen en van mijn eigen huis genieten.
Nu, inmiddels weer in Nederland wonende, ben ik helemaal gesetteld en was ik weer klaar om regelmatig Swarovski kralen door mijn handen te laten gaan.

Ik ging op zoek naar een website bouwer en ik vond er één die aan mijn eisen voldeed. En nu, sinds een week is de nieuwe website van La Moon weer in de lucht en ben ik weer vollop bezig met La Moon.
Zo stond ik al op een ladies night met mijn sieraden en in de Ici Paris XL.
Nieuwe markten staan er gepland en de eerste bestellingen heb ik alweer verstuurd.

Ik vind het erg fijn om weer bezig te zijn met mijn eerste en grootste passie.

Ik wil de komende tijd erg graag manicures laten zien die geïnspireerd zijn op eigen creaties en zo mijn La Moon wereldje verbreden.

Ik zou het leuk vinden als jullie even op mijn  nieuwe website een kijkje nemen en misschien wel iets bestellen.

Liefs Mirjam.
Website

2 thoughts on “Webshop

Reageren

