La Femme paars

Bij de Kruidvat was er vorige week een actie op de La Femme nagellak, twee voor €2,00. Ik kende dit merk niet en heb er nog nooit iets van geprobeerd. Ik nam twee flesjes mee naar huis en ging aan de slag.
Dit is een paarse lak met een blauwe gloed. De dekking is verbazing wekkend goed, ik draag hier twee laagjes.



Zoals je kunt zien zie je enkele bubbeltjes, dit is denk ik mijn fout. De eerste laag was nog niet god genoeg gedroogd toen ik met de tweede laag verder ging.
Ik draag geen topcoat.

Ik vind de kleur erg leuk en de kwaliteit ook verbazingwekkend goed. Afgaande op de verpakking zou je er niets van verwachten, ziet er leuk uit maar wel erg goedkoop. Het kwastje is ook niet geweldig, maar de structuur en de kleur van de lak maken veel goed.

Ik zou zeker dit lakje mee nemen voor een euro als ik jou was, leuke aanvulling op je verzameling.

3 thoughts on “La Femme paars

Reageren

