Nail Art DIY Japanse Bloesem

Heel erg lang geleden kwam ik een keer een soort gelijke nail art online tegen en deze is altijd door mijn hoofd blijven spoken. Ik vind het lijken op een Japanse bloesem. Wat vind jij?

Gemaakt met verschillende kleuren nagellak, een dotting tool en een fijne nail art brush. Voor een stap voor stap uitleg klik verder.


Ik heb een witte, licht bruine, fuchsia roze, zacht lila, donker bruine en topcoat nagellak gebruikt. Daarnaast een kleine dotting tool en een extra dunne nail art penseel.


Oja ook een basecoat. Hier zie je de eerste laag van de witte nagellak.

En de tweede laag van de witte lak. Laat deze goed opdrogen voordat je met de volgende stap verder gaat.

Druppel een beetje van de bruine lak (dit kan ook donkergrijs zijn) op een papiertje en ga met je nail art penseel tekenen.

Gewoon een beetje uit de losse pols her en der takken tekenen.

Met de fuchsia roze kleur ga je de bloesem maken. Ik zette drie kleine stipjes met een fijne dotting tool.


En toen ging er iets mis met mijn camera..
Over de roze bloesem zette ik met pastel paars nog wat stipjes in het hart. En met een donker bruine kleur op een nail art penseeltje zette ik een enkel streepje in elk hart van de bloesem.


Een laagje topcoat en klaar.
Wat vind jij?

3 thoughts on “Nail Art DIY Japanse Bloesem

Reageren

