China Glaze Glitter All The Way

Mijn nagellak hart maakte een sprong in de lucht toen mijn China Glaze bestelling binnen kwam. Tien lakken, tien schatten die ik direct uit wilde proberen.
China Glaze heeft inmiddels een hele rij gekregen op mijn nagellak muur en ik kan niet wachten om een tweede plank te maken voor de geweldige merk.

Glitter All The Way komt uit de kerstcollectie van 2012 en ik was destijds al direct verliefd. Het heeft een jaartje geduurd maar nu eindelijk heb ik hem helemaal voor mij zelf.
Deze glitter lak is zo mooi. Allerlei kleuren glitter zitten er in een doorzichtige basis lak. Goud, paars, rood en groen.

Ik draag de lak over China Glaze Elephant Walk. Deze lak laat ik van de week nog even apart voorbij komen.
Helaas is deze lak uitverkocht bij Boozyshop en PrettyPolish.

3 thoughts on “China Glaze Glitter All The Way

Reageren

