China Glaze Adventure Red-Y

Ook in de On Safari collectie van China glaze zat deze rode kleur. Rode nagellak is al zo oud en bekend als de weg naar Rome. Het is waarschijnlijk de eerste kleur waar een man aan denkt als hij aan nagellak denkt. Bij elke vrouw heeft wel een rode nagellak ergens in huis staan.
Het lijkt een makkelijke kleur. Maar een goede vinden is zo makkelijk nog niet.


Ook ik heb rode nagellak hoog in het vaandel staan. Rode nagellak staat IEDEREEN. Maar niet elke tint rood staat iedereen. Een goede kleur rood vinden is belangrijk.
Donkerrood naar bruin neigend, of juist oranje rood. En als je dan je tint gevonden hebt, vind dan maar eens een goed dekkende.

Ik heb een super dekkende gevonden. Één laag is voldoende en voor een perfectionist als ik volstaat twee laagjes.

Lakt gemakkelijk, droogt goed snel op en is ook weer makkelijk te verwijderen.

Wat bij rode nagellak wel belangrijk is, is het gebruiken van een basecoat. 
Deze lak is onder andere te bestellen bij Pretty Polish voor €5,95.

2 thoughts on “China Glaze Adventure Red-Y

  1. Grappig om te lezen betreft de rode lak. Ik heb er echt maar 3 ofzo… Als ik het op heb dan denken ze dat ik op een andere plek thuis hoor. Nee rood staat mij gewoon weg niet 😉 Deze kleur staat jou daar in tegen fantastisch

Reageren

