Nail Art Snowflake

Afgelopen weekend was er weer kerstmarkt in mijn stad, Dordrecht. Op zondag dook ik ook de drukte in en wat viel er tot mijn verbazing uit de lucht?
Sneeuwvlokjes!

Helaas sneeuwde het maar een enkele minuut en bleef er niets van liggen op de straat, toch heb ik even een vreugde dansje gedaan.

Sneeuw, was een mooi fenomeen van moeder aarde. Ik kreeg direct inspiratie en probeerde sneeuwvlokjes op mijn nagels te maken.

Ik lakte mijn nagels eerst met een ijzige blauwe kleur van Rimmel en met een nail art kwastje in witte nagellak probeerde ik zes potige sneeuwvlokjes te maken.
Zoals je kunt zien zijn mijn nagels op het moment erg kort. Weinig ruimte dus om mijn sneeuwvlokjes op te tekenen. Dit was dan ook het geen wat het zo moeilijk maakte. Mijn strepen werden al snel te dik.

Mijn tip als je dit thuis na wilt maken, neem een extra dun nail art kwastje. Gebruik dunne witte nagellak en wees geduldig.

Met een glitter witte nagellak van KOH ging ik over mijn witte nagellak heen voor wat extra glans.
Het geheel heb ik afgemaakt met een laagje topcoat voor extra glans.


Heeft het bij jou al gesneeuwd?

4 thoughts on “Nail Art Snowflake

Reageren

