Dior Charnelle

Mijn nagels heb ik kort gewiekt omdat ik veel met mijn goudsmeden bezig ben en door de de droogte zien mijn nagels er niet zo mooi meer uit. Ik durf eigenlijk niet zo goed mijn nagels op de foto te zetten, zo droog zijn ze. Velletjes en droge stukjes, heel charmant is het niet. Om deze reden komen er maar weinig blogs online.

Maar ik kreeg gisteren deze lak binnen en ik moest mijn eerste Dior lakje natuurlijk direct uitproberen.

In een Dior verpakkingsdoosje zat dit flesje, met zilveren dop. Deze dop is vierkant en kun je van je nagellak flesje af halen. Hier onder zit een ronde dop wat beter in de hand ligt tijdens het lakken.

De lak heeft een rond afgesneden plat kwastje wat lakken erg makkelijk maakt. Het kwastje lijkt veel op die van Rimmel.
Charnelle is een nude kleur, huidskleurig. De lak is vrij transparant maar kun je dekkender maken door in meerdere dunne laagjes te lakken.

Op de foto’s draag ik drie dunne laagjes van de lak. Elk goed laten drogen tussendoor.


Ik vond dat de lak snel droogde en een mooie glans had. Ik gebruikte dan ook geen topcoat.

Ik weet niet of dit een limited edition nagellak is, of dat deze nog te koop is.

Reageren

