Nail art DIY Zipper

Water decal, zo makkelijk te gebruiken en het resultaat is echt stunning!

Al enige tijd geleden bestelde ik deze gouden ritsjes en deze lagen te wachten op een mooie basis manicure. Dior Charnelle van gisteren was perfect! Ik ging aan de slag en op elke nagel kleefte ik een ritsje.

Wat heb je nodig?

  • water decals
  • water
  • pincet
  • schaartje
  • topcoat

Knip je decal uit en houd deze in je pincet enkele seconden onder water. Haal de decal uit het water en lig hem op je vinger, leg hier je andere vingertop bovenop en schuif de decal van het papiertje af. Wat je nu ziet is de achter van je water decal. Met je vingertop druk je deze afbeelding op je DROGE nagellak. Schuif totdat deze ligt waar je hem wilt hebben. Maak eventueel je vinger nat als de decal te droog is om te verplaatsen.
Druk goed aan en laat aan de lucht drogen.

Als al je decal op zijn plek zitten en droog zijn doe je er een laagje doorzichtige topcoat overheen. Dit zorgt ervoor dat je afbeelding op zijn plek blijft en dat je nagels mooi gaan glanzen.


Ik bestel mijn water decals op Ebay.

6 thoughts on “Nail art DIY Zipper

Reageren

