China Glaze Ruby Pumps

Nivea is beroemd met haar blauwe pot – creme, Chanel heeft paar bekende parfum Number 5 en China Glaze heeft Ruby Pumps.

Met kerst pak ik deze lak altijd van haar plekje om op mijn nagels te paraderen. Dé kerstkleur als je het mij vraagt. Rood met glitters. Altijd goed.

Een rode lak met een roze ondertoon boordevol mini glittertjes. Ik draag hier drie laagjes zonder een topcoat.

Zelf vind ik donkere lak altijd goed passen om korte nagels. En rode lak, dat is helemaal top. Persoonlijk vind ik dat rode lak op lange nagels al snel een beetje hekserig over komt, wat jullie?

In het flesje kunt je goed de roze ondertoon zien.

Wat draag jij tijdens de feestdagen op je nagels? Morgen laat ik de simpelste nail art ever zien om rode nagels nét iets feestelijker te maken.

One thought on “China Glaze Ruby Pumps

Reageren

