Rimmel Ultra Violet

Ik ging mijn nagellak collectie door en ik zag dat ik deze lak nog niet had laten zien. Hoe kan dat nou? Want ik draag hem regelmatig.

Eigenlijk alle lakken van Rimmel draag ik veel, ik vind de formule erg fijn en het kwastje is top. Deze kleur is ook erg fijn, lila paars. Vrij dekkend, ik draag hier drie hele dunne laagjes.

De lak heeft een roze ondertoon en is nét iets te donker om voor pastel door te gaan.
Ik gebruik deze lak ook regelmatig voor nail art om de pigmentatie goed is. Als je met je dotting tool een stipje zet is het bij sommige lakken altijd een beetje mwah. Komt net te weinig kleur van af. Deze lak werkt daar goed voor. Mooi paars.

Zoals ik al vaker heb gezegd, als je nagellak aan wilt gaan schaffen probeer dan zeker eens de lakken van Rimmel. Ik ben hier zo tevreden over!

Verkrijgbaar bij de drogist. Prijzen variëren tussen de €4,00 en €6,00.

2 thoughts on “Rimmel Ultra Violet

Reageren

