KleanColor Brown

Deze kleur draag je niet snel op je nagels. Ik in ieder geval niet en ik zie het andere ook niet vaak dragen. Bruine nagellak.

Maar waarom niet? Het staat best mooi, lijkt op rood maar dan wat meer ingetogen.

Kleancolor lakken hebben mij tot nu toe qua pigment nog geen één keer teleurgesteld. Ook deze kleur is MEGA dekkend. Ik droeg hier één laagje en op een enkele nagel heb ik nog een tweede laagje toegevoegd omdat ik het net niet netjes gedaan had.


Je kunt deze lak onder andere hier bestellen.

2 thoughts on “KleanColor Brown

Reageren

