Action en Kruidvat foto shoplog

Wat een leuke dag had ik gisteren. Je hebt soms van die dagen dat alles tegen zit, maar ook van die dagen dat je met een glimlach rond loopt. Gisteren was zo’n dag.
Sinds twee weken heb ik problemen met mijn schouder en al na 3 bezoekjes aan de fysiotherapeut gaat het zo veel beter. Gister ochtend had ik zo’n therapie en de pijn was direct veel minder. Er viel letterlijk een last van mijn schouders af.

Ik besloot gebruik te maken van deze bijna pijnloze periode en ging naar de winkels. Ik had wat dingen nodig bij de Action voor het huishouden en had ook wat beauty spullen nodig.

Vandaag laat ik de nagel gerelateerde spullen zien die ik gekocht heb bij de Action en de Kruidvat.


Bij de Action zag ik deze handcream staan, deze heb ik nog niet eerder gehad. Deze hand en nagel cream kost slechts €0,79. Deze week zal ik mijn eerste mening over de deze cream laten weten.

Deze Hegron handcream is de vernieuwde versie van mijn oude favoriet. Ik vind deze variant iets minder prettig werken dan die van het zelfde merk in een andere verpakking, Toch vind ik hem prettig genoeg en voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.
Deze cream staat op mijn nachtkastje en breng ik één tot twee maal per avond aan voor het slapen gaan.

Action €0,99

Ik stopte ook even bij de Kruidvat en vond daat de SuperHero’s collectie. Dit is een limited edition collectie bestaande uit alleen maar nagel producten. Het schap was echter helaas bijna helemaal leeg. Dit was de laatste nagellak remover en heeft helaas een beetje gelekt. Ik heb de remover even getest op mijn nagellak die ik draag op de foto’s, deze zat er al een week op en zag er slecht uit. Ik heb nog nooit zo’n remover gebruikt! Het is een jelly cream die roze is en er zitten glitters in. Het werkt HEEL erg fijn maar op het moment dat je watje droog is werkt het goede niet meer. Ik denk dus dat je vrij snel door een zo’n verpakking heen gaat. Maar hiervoor moet ik het nog langer en beter testen. De geur is ook heel erg fijn. Ik  denk dat ik deze week nog naar een ander filiaal ga om nog zo’n remover te kopen, zo uniek!

Kruidvat €1,99

Bij de Action zag ik ook dit nail art kitje liggen. Met nagellijm, topcoat, een houtje voor je nagelriemen en een wielletje met hier in verschillende steentjes en glittertjes voor op je nagels.

Action €1,19

Deze lag ook nog in het Kruidvat schap, een potje met holografische glitters.

€1,99

Dit had ik nog niet eerder gezien bij de Action. Rimmel nagellak. Het zat in zo’n kartonnen doos zoals de make-up ook verkocht word bij de Big Bazar. In de doos zat make-up van Rimmel en NYC. Ik koos deze fuchsia roze nagellak uit.

Action €2,29

Als laatste nam ik ook deze hand en lichaam’s cream mee van Vaseline. Deze stond tussen de hand en voeten producten en had ik nog niet eerder gezien. In het verleden heb ik al eens een andere variant van deze cream gehad in een grote roze verpakking en ik was nieuwsgierig naar deze.
Action €1,29

De producten heb ik gister middag direct allemaal even getest, op de glitter poeder na, en ik ben tot nu toe erg blij met de Vaseline cream en vooral erg benieuwd naar de nagellak remover van Essence.

Wat heb jij recent geshopt aan nagel producten? Vind je het leuk om zulke artikelen vaker te zien op La Moon Nails?

5 thoughts on “Action en Kruidvat foto shoplog

  1. Je bent goed geslaagd zeg. Altijd leuk om te zien als er hand en nagel spullen zijn gekocht. Het laatste wat ik kocht was een topcoat van Essence en Sonja heeft voor mij een paar lakjes gekocht uit de Superheroes collectie van Essence.

Reageren

