China Glaze Joy

Dit is een lakje die je makkelijk vergeet als je er veel hebt. Maar als ik hem dan op doe denk ik, waarom draag ik hem niet vaker?? De kleur is mooi, hij dekt super, brengt netjes aan. Niets op aan te merken.
Ik geloof zelfs dat dit één van mijn eerste China Glaze lakken ooit was.

In 2009 werd deze lak uitgebracht en ik hem hem geloof ik ook sinds die datum. De lak is helemaal niet ingedikt of onbruikbaar geworden. Ik draag de lak eens in de 3 maanden denk ik.

Een folie paarse lak met een micro zilveren sparkle er in. 

En nu het beste, perfect dekkend in twee laagjes en ook goed te dragen in één laag. Perfectie!


Te koop bij Pretty Polish. De foto op de website vind ik echter TOTAAL niet lijken op de lak in real-life.

5 thoughts on “China Glaze Joy

Reageren

