Rimmel Posh Pink

Oh, ik weet niet wat ik gedaan heb maar op de één of andere manier stonden mijn instellingen niet goed een paar dagen geleden. Als ik voor mijn blog aan de slag ga doe ik meestal meerdere manicures per dag. En al die foto’s zijn wazig. En van een leuke nail art en review van een nieuw product wat ik gekocht heb waren zelfs alle foto’s onbruikbaar.
Van deze kleur heb ik nog drie foto’s kunnen redden, maar geweldig zijn ze niet. Waarvoor alvast mijn excuses.

Bij de Big Bazar kocht ik deze roze Rimmel lak in een hot pink kleur genaamd Posh Pink. Het is een lak zonder poespas, geen glitters of andere gekke dingen.

Hij dekt als een malle. Ik droeg hier geloof ik 2 laagjes. En geen topcoat.
Deze Rimmel lakken in een vierkant flesje worden verkocht bij de Bigbazar voor €2,99 per stuk. Aanrader!

4 thoughts on “Rimmel Posh Pink

Reageren

