Nail Art Burnt newspaper nails

Mijn lieve zus Stefanie stuurde mij een tijdje geleden zo’n leuke foto door, van verbrande kranten nagels. De standaard kranten nagels ken ik, maar deze wat helemaal nieuw voor mij. Ik kon niet wachten om het ook te maken en het is gelukt!

Ze zijn zó gaaf en zo ontzettend uniek. Maar vergis je niet, wat een boel werk!

Dit plaatje stuurde zij door, een makkelijke uitleg!

Alleen de nagellak weg halen waar je de donkere lak aangebracht hebt, is zo’n moeilijk en tijdrovend klusje. Want met aceton poets je eerst het bruine weg en dan de krant en dan het wit. En je moet oppassen dat je niet alleen je bruin weghaalt want dan houd je een wit randje en dat wil je niet op je verbrande plek. Het was echt echt boenen hoor.


Later had ik nog een laagje topcoat toegevoegd en dan is hij eigenlijk pas helemaal af.

Ik had de nail art maar op één hand gemaakt maar ik vond hem zo leuk dat ik dagen met één hand met nagellak heb gelopen, haha!

7 thoughts on “Nail Art Burnt newspaper nails

  1. Wow! Wat een super leuke nailart. Dit heb ik nog nooit ergens gezien, vind het echt heel erg origineel en leuk, je kunt zien dat het veel werk is, maar het ziet er echt fantastisch uit.

  2. Pingback: 10 Tutorials For Scary Good Halloween Nail Art

Reageren

