Nail Art Glitter Superheros

In mijn meest recente shoplog zag je deze losse glitters al voorbij komen van Essence. Hoe gebruik je zoiets eigenlijk?

Lak eerst je nagels in een overeenkomende kleur nagellak. Ik heb hier gekozen voor Milani 3D en lakte deze in twee laagjes. Nagel voor nagel bracht ik nog een laagje lak aan en voor dat deze droog word strooi je de glitters over je nagel. Ik hield mijn nagel boven het dekseltje dat ik het teveel aan glitters terug kon doen in het potje.
Druk je glitters een beetje aan en laat deze een beetje drogen. Ga vervolgens met een kwastje over je nagels om de losliggende glitters te verwijderen.

Op de foto’s is het moeilijk te zien, maar de glitters zijn holografisch en schitteren in alle kleuren van de regenboog. Discoballen op je nagels!


Je kunt een laagje topcoat toevoegen om de glitters te “sealen”.

4 thoughts on “Nail Art Glitter Superheros

Reageren

