L’Oreal Santorini La Goon

Oh, ik zie mezelf al aan het strand zitten; drankje in de hand en zand tussen mijn tenen. Zon aan de lucht en azuur blauw zee. En wat draag ik dan op mijn nagels? Jups, Santorini La Goon van L’Oreal. Een echte zomer lak als je het mij vraagt. Maar op Blue Monday, kan het ook!

Uit de L’Oreal Color Riche lijn komt deze lak. Het grote nadeel van deze nagellakken vind ik de kleine flesjes. Lang en dun, niet handig als je het mij vraagt. Het lijken wel mini’s, maar zijn toch echt fullsize verpakkingen.
Het kwastje is gelukkig wel fijn, lekker breed.


De lak is MEGA dekkend. Ik draag één laagje! Hoe geweldig is dat!!! Ik zeg, aanrader.

Ik zag dat deze lakken nu ook bij de Big Bazar liggen, sla je slag!

4 thoughts on “L’Oreal Santorini La Goon

Reageren

