Koh Stash januari 2014

Het leek mij wel leuk om in stapjes te laten zien welke nagellak ik precies heb.

Koh is een Nederlands nagellak merk wat erg geliefd is bij mij. De potjes vind ik enorm mooi, ze liggen fijn in de hand en de kleuren zijn onwijs mooi. De kwaliteit is erg goed en ze lakken netjes. Inmiddels is mijn collectie uitgegroeid tot 19 stuks.

Ik heb de meeste lakken zelf gekocht, andere gekregen van familie en bij een abonnement op een tijdschrift.


Vnlr: Fierce 176, Amethyst 312, Metallic Violet 166, Grey Agate 314, It girl 229, Diamond 311.

Vlnr: Nearly Gold 191, Vintage Orange 190, Spreaded Orange 187, naamloos, Movie Star 298, Green Gold 196.

Vlnr: Burnished Red 108, Groovy D 297,  Rose Quartz 313, Ruby 310, Home 184, Blue Topaz 309, Empowered 247.
Van alle lakken vind ik de donkere kleuren het beste, hier zit het meeste pigment in. De witte, zilveren en gouden lakken zijn op te bouwen in pigment en erg geschikt als basis manicure.

Koh is verkrijgbaar bij de luxere drogisterijen en parfumerieën.

Heb jij Koh nagellak in je collectie? En zo ja, hoeveel heb jij er?

5 thoughts on “Koh Stash januari 2014

Reageren

