Revlon Gold

Hier nog een Revlon lakje uit de Chroma/Chameleon lijn! Deze lak heet Gold, maar waarom? Ik zou hem Green genoemd hebben, want er zit wel een gouden gloed in, maar als je het mij vraagt is het een lak die verschillende tinten groen laat zien, met een groengoude glans.

Vind jij de naam passen? Kijk verder naar de foto’s.

Op de foto’s vind ik hem overigens iets geler/gouder dan in het echt.

De lak is net als de vorige uit deze lijn niet mega gepigmenteerd. Ik draag de lak in 2 laagjes en je ziet mijn smile line (het witte randje van je nagel) er nog door heen.


Op de foto van het flesje zie je het beste hoe de lak in werkelijkheid is, donkergroen in overloop naar geel groen goud. Ik zie er zelfs wat blauw in.
Een hele aparte kleur, erg mooi. De glans is erg mooi metallic.

Tot nu toe vind ik de lakken uit deze Revlon lijn erg mooi duochrome. Ik zeg, neem zeker even een kijkje bij je lokale Big Bazar waar ze in het assortiment zitten.

3 thoughts on “Revlon Gold

Reageren

