Revlon Blue Lagoon

Bij de Big Bazar afgelopen week zag ik door de bomen het bos niet meer. Normaal ga ik altijd naar de Big Bazar in de wijk Sterrenburg in Dordrecht of de Big Bazar in Papendrecht, hier hebben ze altijd make-up maar niet zo veel als het filiaal waar ik nu kwam. In het centrum zit een nieuw filiaal en daar had je een schap wat meters lang was en vol lag met make-up en nagellak. ZO VEEL!
Ik had er een stuk of 6 uit gepikt en uiteindelijk zijn er 4 mee naar huis gegaan.
Ik zag deze Revlon lak liggen, zoiets heb ik nog niet.

Babyblauw met een hele fijne shimmer erin van licht zilver. Heel erg mooi! De lak zelf dekt vrij goed, ik draag drie laagjes.
Het enige nadeel vind ik de droogtijd, dit duurt best lang.

Op mijn ringvinger en duim heb ik met een donker blauwe kleur wat accenten aangebracht met een fijn nagel penseeltje. Het lijkt nu een beetje op een bos in de winter vind ik zelf. Erg leuk gelukt!

Een laagje Seche Vite fast drying topcoat er overheen en klaar!


Dit grote flesje van Revlon kost €2,99 bij de Big Bazar filialen.

3 thoughts on “Revlon Blue Lagoon

  1. Mooi is ie zeg, en ik vind je nail art echt chique! Heb zelf twee lakjes van Revlon van de Big Bazar, eentje (peach petal) droogt ook nogal langzaam… de andere is zo’n scented en die droogt geloof ik wat sneller.

Reageren

