Pure nagellak

Gisteren rond etenstijd ging de deurbel “ding dong” ik rukt mij los van de televisie en liep naar de voordeur. Mijn moeder stond voor de deur, verrassing! Ze was even in de stad geweest en had iets voor mij meegebracht. Ze stopte mij een Douglas tasje in mijn handen en deze voelde goed gevuld. Vol verbazing zag ik dat er 6 nagellakken in zaten en twee gezichtsverzorging testers.

Het merk ken ik niet en ik heb deze lakken dus ook nog niet. Dat betekend test materiaal voor mijn blog!

Zo lief dat mijn moeder hier aan denkt. Ze gaf het met de boodschap ‘Dan kun je weer een dag mee vullen op je blog!’. Hoe lief is dat! Mam, nogmaals bedankt!


Deze lakken zaten er in de super mooi verpakte zakjes. Welke kleur zou jij voorbij willen zien komen in een los artikel?

Deze kleur SCHREEUWDE om mijn aandacht. Kijk dan, hoe gaaf is dit! Super aqua blauw met een mega mooie glans en shimmer. De lak draag ik hier in twee dunne laagjes. Je kunt mijn “smile line” zien, maar dat stoort mij absoluut niet.
De lak droogt snel en brengt fijn aan.

Nadeel van deze lak is het formaat. Deze kleur is zo gaaf dat dit kleine flesje super snel op zal zijn, ik ben helemaal verliefd!
Ander nadeel is iets waar ik mij heel vaak kapot aan erger, etiketten op producten. Deze sticker zit in de hoogte op het flesje en schuur je kapot bij eerste gebruik. Ik ben al aan het pielken geweest om het etiket te verwijderen maar dat gaat zo makkelijk nog niet. Dat ziet er wel een beetje cheap uit zo, jammer.
De lakjes hebben overigens ook geen namen.

Ik heb even navraag gedaan en de prijs is nog een mega pluspunt, de Pure nagellakken kosten namelijk maar €1,00 per flesje.

Te koop bij de Douglas.

5 thoughts on “Pure nagellak

  1. Kijk dat zijn nog eens leuke prijsjes voor een nagellakje! Een tip voor je etiquette verwijderen pak een watje met nagellak remover en wrijf er hier mee over. Dan laten de lijm resten los en heb jij weer een mooi flesje 😉

Reageren

